REINSTALACE FILTRŮ PEVNÝCH ČÁSTIC

Vlastníte nebo jste si pořídili vůz, který má odstraněný a deaktivovaný filtr pevných částic? Bohužel máme pro vás špatné zprávy, že neprojdte na stanici technické kontroly a nezískáte osvědčení o technické způsobilosti na další dva roky. S naší službou reinstalace DPF, ale máte šanci. Nově nabízíme aktivaci filtru pevných částic v řídicí jednotce a mechanickou montáž nového originálního či alternativního filtru pevných částic. Zajistíme vše od nutné softwarové úpravy přes zajištění nového filtru až po mechanickou montáž.

REINSTALACI DPF PROVÁDÍME ZA NEJNIŽŠÍ MOŽNÉ CENY V ČR S PLNOU ZÁRUKOU


Mnoho řidičů řešilo problém s filtrem pevných částic jeho demontáží, ale zpřísněním podmínek měření emisí mají tyto majítelé problém absolvovat STK a zde nastupuje nutné výměna DPF/FAP FILTRU.

ZAJISTÍME KOMPLETNÍ SERVIS SE ZÁRUKOU

U nás zajístíme kompetní službu, která zahrnuje:
  • výběr vhodného dílu
  • instalaci nového filtru pevných částic
  • softwarovou úpravu tzv. aktivaci v řídicí jednotce
  • diagnostická kontrola snímačů filtru a jejich případná výměna
  • kontrola funkčnosti EGR ventilu a jeho případná výměna či aktivace v řidicí jednotce
Po dohodě se zákazníkem je možné zajistit:
  • absolvování STK a SME
  • kontrola vstřikovačů
Nabízíme tyto filtry:
  • originální nový díl
  • alternativní nový díl
  • repasované filtry nenabízíme z důvodní nízké účinnosti a životnostic

NA VŠECHNY NAŠE FILTRY A MECHANICKÉ ÚPRAVY DÁVÁME STANDARDNÍ ZÁRUKU 2 ROKY NAPIŠTE SI O CENOVOU NABÍDKU


account_circle


account_box



email



phone


directions_car


event


message

CO TO JE FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC?

Filtr pevných částic, kterému se u nás říká DPF a v západní Evropě FAP, je zařízení, které napomáhá odfiltrovat pevné nečistoty ve spalinách dieselových automobilů. Jsou to nežádoucí látky, karcinogeny, které znečišťují ovzduší a poškozují přírodu. DPF umí tyto látky zachytit, ven přitom vychází až stonásobně čistější spaliny, než u aut bez filtru pevných částic. DPF je tedy zařízení potřebné, praktické a emisní legislativou velmi žádoucí!

PROČ VYMĚNIT FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC?

Problém každého filtru a tedy i DPF je v jeho postupném ucpávání. DPF sice čas od času absolvuje samo–regenerační proces, při kterém řídící jednotka automobilu vyvolává zvýšení teploty uvnitř filtru a dochází tak k vyhoření sazí a vyčištění filtru, ale nikdy tento proces není stoprocentní. Výsledkem je postupné zanášení DPF, které vede až k jeho neschopnosti automatické regenerace. V tu chvíli přestane DPF fungovat a nastávají již známé problémy. Aktivní regenerace, která probíhá průměrně každých 500 ujetých kilometrů, najednou není možná a filtr vypovídá službu. Auto nemá tah, motor ztrácí výkon. Zvyšuje se spotřeba, permanentně svítí kontrolka DPF. Řídící jednotka přepíná auto do nouzového režimu, až jednoho nehezkého dne auto přestane sloužit úplně. To je stav, který se děje přibližně každých 100 až 130 tis. ujetých kilometrů. Zde je již nutná výměna filtru pevných částic.

JAK POZNÁM, ŽE JE FILTR UCPANÝ NEBO ZANESENÝ?

Především svítí kontrolka na vozidle, že je DPF filtr je plný tzn. že je zanesen sazemi a následně systém vozu vyhodnotí, že je nutná regenerace DPF - řidící jednotka dá pokyn na přidání zvýšené teploty tak, aby byly saze spáleny. Tento proces se spouští po ujetí již několika stovek kilometrů. Takto opakované regenerace zanechávají ve filtru zbytky nespálených částic popela a sazí jelikož automatická regenerace DPF není natolik účiná aby spálila 100% všech usazenin a tím dochází k postupnému zaplnění filtru pevných částic, kdy jednoho dne kontrolka zahlásí, že filtr pevných částic je plný - auto padá do nouze a nemá výkon. Zde již přichází na řadu výměna za nový filtr. Ještě nedávno se díky benevolenci na STK tento problém řešil odstraněním DPF, bohužel zpřísněním podmínek již tato možnost není a v přípdě, že vozidlo nemá filtr nebo ho má zaplnění je nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikachích.

MÁM ODSTRANĚNÝ FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC PROJDU NA STK?

Ve stručnosti NE, neprojdete jelikož nesplňujete nové měření emisí a vozidlo je tudíž nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích. Je nutná výměna za origální nebo alternativní díl, aktivace v řídicí jednotce a pak již následné bezproblémové absolvování STK A SME.

JAK PROBÍHÁ REINSTALACE FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC?

V prvním případě se zákazníkem dohodneme jaký filtr a v jakém cenovém rozmezí chce do svého vozu instalovat (cenové rozdíly mezi originálními a alternativními filtry jsou někdy až v řádech desetitísíců). Poté dojde k montáží nového filtru a jeho následné aktivaci v řídicí jednotce motorové následně je nutné diagnosticky zkontrolovat snímače teploty DPF a diferenciální snímač tlaku spalin a případně je znova do vozu namontovat. Po tomto všem je nutné i kontrola EGR ventiulu případně řešíit jeho výměnu v případě, že je z vozu demontovaný. Po této výměně doporučujeme i kontrolu vstřikovačů za jsou plně funknčí a nehrozí rychlé zanesení filtru.

KOLIK VÝMĚNA ČI NOVÁ AKTIVACE FILTRU STOJÍ?

Cena úpravy se diametrálně liší dle typu vozidla a zda jen vyměňujeme filtr či ho znova aktivujeme nebo v případě dostupnosti alternativního náhradního dilu. Napište nám poptávku a my Vám uděláme nabídku přímo na vaši motorizaci. Pro příklad uvádíme reinstalaci filtru pevných částic ve voze Volkswagen Passat, kde jsme dávali neoriginální náhradní díl a proběhla aktivace filtru v řidící jednotce. Konečná cena byla v tomto případě 20.000,- Kč.
Ceník reinstalace není možné přesně stanovit, jelikož se liší ceny jednotlivých filtrů na různé motorizace a jejich následná montáž. Zkuste, ale nás. Snažíme se držet co nejpříznivější ceny na trhu. Zašlete nám poptávka a my Vám uděláme cenovou nabídku přímo na Váš vůz.


account_circle


account_box



email



phone


directions_car


event


message

Poznámka: služba dostupná pouze na centrále v Jindřichově Hradci